So True


Dit is echt de realiteit.
Ik ben zelf een iphone user en ik herken mij eerlijk gezegd hier gewoon echt in.

Feedback.

In je dummy komt goed naar voren hoe je bent en wat je passies zijn.
In de les ben je altijd heel vrolijk, maar in je dummy merk ik dat je het serieus aanpakt.
Die kant van jou verrast me op een hele positieve manier. Ik dat je de feedback van
vorige periode heb toegepast, zoals 'meer creatieve projecten' en 'recente schoolprojecten'.
Ook het stukje over de Turkse piloot vind ik erg van toepassing op jou. Er zit veel variatie in
en dat is goed!

Anneloes Hoogerbrugge.


Ziet er goed uit, maar je moet soms wat meer informatie geven waarom je het gepost hebt.
Plaatjes zijn erg duidelijk weergeven
Heel erg leuk!

Chi-Wai


Blog ziet er goed uit. Erg veel diverse thema's. Maar wel weinig dingen die je tegen bent gekomen op internet zoals bijvoorbeeld artikelen. Maar dit is echter een kwestie van smaak.


Dimitri Snijder.

Avatar

Avatar
Dit is mijn Avatar. Dit is hoe ik mij zelf in de toekomst zie.

The sign of the zodiac.

The sign of the zodiac.
Dit is het eerste Project waaraan ik heb gewerkt op de middelbare school. Ik heb het project "The sign of the Zodiac" genoemd. Ans markus was een hele grote inspiratie bron voor mij. ZIj heeft sterrenbeelden geschilderd, ik heb het gefotografeerd. Hier wordt het sterrenbeeld maagd uitgebeeld.

Bitch on top.

Bitch on top.
Ik zag dit boek laatst op het boeken festijn. En ik vind de titel echt aangrijpend en bij mij passen. Ik gedraag mij ook wel eens als een "Bitch on top".

La Parfumerie

La Parfumerie
Dit is een ander project waaraan ik heb gewerkt. Hier was het thema "het droste effect". Mijn inspiratie heb ik gehaald uit promotiemateriaal voor parfum. Ik heb met photoshop gewerkt om dit eindresultaat te krijgen.

Ted

Ted
Dit is mijn nieuwe verzorgpaard, Teddy. Ik train 3x per week met haar en hoopnog veel met haar te kunnen doen.

Bodypaint #1

Bodypaint #1
Dit is een onderdeel van mijn "Bodypaint" project. Dit is mijn meest favoriete project, want de resultaten waren zoveel beter dan verwacht. Ik heb echte lichamen beschilderd met neonverf en vervoglens black light gebruikt om dit kleuren effect te krijgen. Eerst heb ik mijn inspiratie uit het werk van Yves Klein gehaald. Namelijk zijn "Blue women Art". Ik heb onderzoek gedaan naar zijn werk en verschillende dingen uitgeprobeerd. Later herrinerde ik mij een videoclip van Kanye West namelijk "Love Lockdown". Ook dit is een hele grote inspiratiebron voor mij geweest.

Bodypaint #2

Bodypaint #2
Nadat ik de lichamen had beschilderd en verscheiden foto's had genomen had ik toch het gevoel dat er iets miste. Ik ben gaan spelen met de foto's en dit is uiteindelijk het eindresultaat geworden. Als je hiernaar kijkt roept het bij iedereen een verschillend gevoel op denk ik. Bij mij roept het vooral veel verwarring op, dit is ook toepasselijk voor de periode waarin ik dit heb gemaakt. Dit werk is hee expressief voor mij geweest.

Art&Music

Art&Music
Ik heb mijn project ook gespresenteerd. Ik heb hele leuke reacties gehad. Iedereen was erg gefascineerd door mijn werk en dit gaf mij echt een goed gevoel, want na 9 weken hard werken verwacht je positiefe reacties en een voldaan gevoel.

Diva

Diva
Het woord DIVA kwam heel veel naar voren in de uitslagen van de enquete die ik over mezelf had gehouden. Blijkbaar ziet de wereld mij als Diva. Hier kan ik mij enigzins ook wel in vinden :)

Timberland.

Timberland.
Timberlands zijn zooooo leuk. Ik vind het super schattig staan bij meiden. En bij jongens staat het juist weer heel stoer.

Aerosmith

Aerosmith
Ik vind het leuk om zelf dingen te maken. Dit shirt van AEROSMITH heb ik ook zelf getekend.

Chanel

Chanel
Ook heb ik een chanel tshirt gemaakt.

NLS

NLS
Toen ik deze brief binnenkreeg leek de wereld even stil te staan. Deze brief heeft echt mijn toekomst visie veranderd, mijn manie van leven en heeft er gewoon voor gezorgd dat ik mijn droom kan waarmaken. Ondanks wat de mensen om mij heen zeiden heb ik het gehaald en ik ben heel trots op mezelf

HTML CODE

HTML CODE
Dit is een stukje HTML code voor mijn website die ik voor school moest maken in kwartaal 1. Dit heb ik al aardig onder de knie!

CCS CODE

CCS CODE
Dit is de CSS voor mijn website. Ook dit heb ik nu aardig onder de knie gekregen

Grass Kit

Grass Kit
Ik was laatst op het boeken festijn in Ahoy en ik zag dit liggen voor 75 cent. Ik heb het gelijk gekocht. Er zit aarde in het doosje en graszaadjes, die moet je dan planten en dan krijg je een miniatuur grasveldje in je kamer! Ik vond het zo leuk en zo zen ik moest het gewoon hebben. Ik hoop dat het snel groeit en dat ik dan van mijn ZEN kan genieten.

NO.

NO.
Dit vind ik zo een hilarisch plaatje, ik krijg gewoon de slappe lach als ik er te lang naar kijk. Het is zo onwijs droog maar het beschrijft gewoon precies mijn humor.

So damn true..

So damn true..
Dit gebeurt mij echt ZOO vaak, ik ben echt altijd met andere dingen bezig ofzo en dan hoor ik diegene gewoon niet en dan zeg ik zoooo vaak wat? dat ik uiteindelijk maar gewoon "ja haha.." zeg.So damn true..

HTML

Als je op deze link klikt kom je op een site die ik heb gemaakt voor school. Ik vond het heel leuk om dit te maken, ik kon echt laten zien wat ik de afgelopen 8 weken had geleerd in kwartaal 1. Ik was dan ook erg trots op het eindresultaat en ik wil meer leren en beter worden!

Airplane Cake

Airplane Cake
ik hou van VLIEGTUIGEN en ik hou van TAART. Er is niks mooiers dan dit krijgnen op je verjaardag haha het is echt heel mooi gemaakt.

Top 10 Cartoons

Pink Plane

Pink Plane
Ik wil echt dat dit mijn eerste eigen vliegtuigje is wanneer ik Piloot ben en genoeg geld heb om het te kopen! Het is zo schattig en past gewoon echt bij mij het is echt een diva-ding.
Forever is a promise.

Pilot

Pilot
'Cause there is nothing cooler or sexier than flying a plane

Avatar

Avatar
Ik vind het echt bizar hoe ze dit hebben gemaakt. Het is zo mooi en het heeft ook heel wat jaren gekocht om het af te krijgen. Het zou me echt fantastisch lijken om ook zoiets te kunnen maken, maar ik heb andere plannen met mijn toekomst!. Hier kun je kijken hoe het is gemaakt!

NLS

NLS
Aan de Nationale Luchtvaart School zal ik mijn vloegopleiding doen. Ik heb gekozen voor deze school omdat de sfeer daar top is. Ook heeft de school wereldwijd een goede status en dat kan alleen maar in mijn voordeel werken!

Sabiha Gokcen

Sabiha Gokcen
Sabiha Gökçen (Bursa, 21 maart 1913 - Ankara, 22 maart 2001) was een Turks gevechtspiloot. Ze was de eerste vrouwelijke piloot van Turkije en de eerste vrouwelijke gevechtspiloot ter wereld. Gökçen was een geadopteerde dochter van Mustafa Kemal Atatürk, stichter van het moderne Turkije en de eerste president van het land. ik heb echt respect voor haar, in die tijd studeerden vrouwen nauwelijks. Zij zaten thuis en zorgden voor de huishouden en hun kinderen. Maar Sabiha wilde het anders aanpakken en is haar droom achterna gegaan, ze heeft de wereld laten zien dat het ook anders kan.

NY

NY
Een reis naar NewYork staat echt op mijn To-Do-List. Ik MOET het gewoon een keer zien, voelen, ruiken! Is Amerika echt zoals we allemaal denken dat het is een paradijs? Of is het gewoon een emotioneel wrak..

Little Dummy

Little Dummy
Dit is mijn miniatuur MoodBoard, ik heb het zelf gemaakt met elementen die mij inspirerenen die wat over mij zeggen. Het is leuk ik draag het altijd bij me om mijn telefoon!

Frappucino

Frappucino
Het fenomeen "starbucks" vind ik werkelijk echt belachelijk. Mensen gaan op een starbucks terras zitten alsof ze naar een chique diner gaan. Nou ik zit lekker in mijn strandjurkje, natte haren en een ijskoude heerlijke frappucino in mijn hand op het terras!

Vespa

Vespa
Dit is mijn scooter. Ik ben heeeel erg blij met mijn scooter ik ga overal naartoe met mijn scooter, heerlijk geen openbaar vervoer daar heb ik namelijk zo een onwijs hekel aan. Ik heb gekozen voor een Vespa omdat ik het design echt mooi vind en het is van goede kwaliteit. Ik heb gekozen voor de kleur rood omdat dat mijn lievelingskleur is. Waarom dat mijn lievelingskleur is weet ik niet, ik vind het gewoon een sterke vurige kleur.

Top 20 Movies

Pink Ribbon Donatie

Followers

Family

Family
"Family is supposed to have your back, family is supposed to know you. There are supposed to be no secrets with family, there are supposed to be no lies with family. Family is supposed to be love each other unconditionally. Family is supposed to be there for you, there is supposed to be understanding in a family. Family is supposed to be there for you, Family is supposed to understand." Mijn familie is echt alles voor mij en zal altijd op nummer 1 staan.

The Pursuit of Happyness

The Pursuit of Happyness
Dit is echt de beste film die ik ooit heb gezien. Het laat echt zien hoe hard je moet vechten om dingen voor elkaar te krijgen. Niet alles komt zomaar bij iedereen uit de lucht vallen. Ook laat het zien dat het leven gewoon niet altijd eerlijk is, we leven in een keiharde wereld. Het verhaal is ook gebaseerd op waargebeurde verhalen. Wills Smith is een erg goede acteur, erg gevoelig. Deze film zou een goede les zijn voor mensen die egoistisch zijn en alles al hebben wat ze nodig hebben maar steeds meer willen ens teeds maar ondankbaar zijn. Zij beseffen niet hoe hard anderen moeten werken, zij denken dat iedereen het zo makkelij heeft maar helaas zit het zo niet in elkaar.

Aerosmith

Aerosmith
Gewoon omdat AEROSMITH zo fantastisch is. Ik vind Steven Tyler echt een geweldige man, en ik hou echt van de muziek die hij en zijn band maken. Het inspireert mij onwijs, want de teksten hebben vaak een achterliggende gedachte. Tenminste zo kijk ik er naar. Vaak kan ik mijzelf ook goed vinden in de teksten. Ook heeft Steven zo een sterke stem en hij kan er echt alles mee. Mijn droom is echt een concert van hen bezoeken. Helaas denk ik niet dat zij nog naar Nederland zullen komen ze zijn natuurlijk ook best wel oud. Dus misschien zal ik zelf eens naar Amerika moeten gaan!

Best Friend

Best Friend
Sascha is mijn wederhelft. We zijn nu al 12 jaar bevriend en we kennen elkaar gewoon door en door. Sascha is naast mijn familie de enige waarvan ik 200% zeker kan zijn dat ze er altijd voor me zal zijn. Dat ze mij altijd zal steunen, dat ik haar kan vertrouwen en ze zal ALTIJD eerlijk tegen me zijn. Iedere dag praten we met elkaar en we vertellen elkaar alles. Ik voel me heel gelukkig haar in mijn leven te hebben.
"I have to get inspired by something that touches my soul, or rocks my soul."

-Steven Tyler

Boeing 787 Dreamliner

Boeing 787 Dreamliner
One day I will fly a dreamliner.

Katherine Drachenberg

Katherine Drachenberg
Katherine Drachenberg (geboren op 8 mei, 1982), beter bekend als Kat von D, is een Amerikaanse Tattoo Artiest. Ze is vooral bekend met LA INK. Ik heb echt respect voor haar, zij had haar eerste tattoo toen zij 14 was. Ik vind tattoo's echt prachtig, zelf heb ik er 2 maar later wil ik er zeker meer. Nu zit zijn helemaal vol me tattoo's en het staat haar bizar goed!
"Fake it until you make it"

-Steven Tyler

Smile

Smile
'Cause everybody needs to smile even when it's hard.
"Our true mentor in life is science"

-Mustafa Kemal Ataturk

Top 10 Artists

Time Warp

Ik vind Time Warp echt een prachtig programma. Het is bizar hoe de dingen eigenlijk bewegen maar dat wij dat niet met blote oog kunnen zien. Klik hier voor een aflevering van Time Warp! Time Warp is te zien op Discovery Channel
"If you can make a girl laugh.
You can make her do anything."

-Marilyn Monroe

Arabian

Arabian
Dit is een Arabier. Ik rijd nu al 9 jaar paard. Paardrijden is voor echt een ontspanning to clear my mind. Ik rijd nu ook 4 keer in de week en ik ben lekker bezig. Ik vind het Arabier ras het mooist, vooral als het een echte volbloed zijn. Het is een heel sterk en sierlijk ras. Het mooiste aan paardrijden vind ik wanneer jij en je paard samen 1 worden. Je voelt je paard onder je bewegen en jij zelf beweegt mee in het ritme waardoor je je een geheel voelt, je voelt het contact. Vooral springen vind ik erg leuk, dan voelt het echt alsof je even vliegt. Ik vind het moeilijk om het goed te beschrijven maar zo voel ik mij als ik paardrijd.

Tattoo

Tattoo
Laatst tweette ik "ik wil een nieuwe tattoo". Dit was de reactie van Tim..

Pie #1

Pie #1
Dit is de eerste taart die ik heb gemaakt. Ik vind taarten maken erg leuk dan voel ik me weer even kind haha.

Pie #2

Pie #2
Dit is de tweede taart die ik heb gemaakt.